Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak dâhilin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en yavuz aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine irtibatlar ve uran özetler ya da iş özetleri karşı bilgelik dâhilerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak dâhilin kırat bahşetmek kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla yanında çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve araştırma dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video onaylamak, hapishaneğinizi elan bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli başlı bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en mehabetli içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı sağlamak dâhilin harika bir alan. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine mevla olsa da tümü epey videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne pay etmek istediğinizi her çağ boşluk önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba etkin kullanıcıya mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dimdik dâhilermiş kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, hapishaneğiniz uğur kitlenizin ammaç ve nazarıitibar alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin kırat sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, kontrol neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan pıtrak görülür, hapishaneğinize yoğunluk enseışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web hapishaneğinizde yavuz mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda elan etkili skorlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi irtibatlar ahzetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir irtibatya gelen her tıklama dâhilin ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik akışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mehabetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler